Levering verloopt in de regel middels PostNL. In het geval u vóór 13:00 uur een product besteld dat op voorraad is, zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 8:30 en 18:00 plaatsvinden. Let er op dat eventuele aanpassingen (up- en downgrades) voor een langere levertijd kunnen zorgen. Wil je precies weten hoeveel invloed je aanpassing heeft? Bel, mail of Whatsapp ons dan. In het geval een product niet op voorraad is staat er een levertijd indicatie bij het product vermeld. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Houdt hiervoor de track & trace bij de hand die na elke bestelling gemaild zal worden. In de track & trace geeft PostNL een verwacht bezorg tijdvak van maximaal 3 uur aan.
Optioneel bieden we gespecialiseerde verzending met Dynalogic aan. Een partij die zendingen met meer zorg behandeld. Zo kennen de distributiecentra van Dynalogic geen lopende banden waar pakketten vanaf kunnen vallen. Mocht je meer zekerheid willen over de manier waarop de transporteur omgaat met een pakket, kies dan voor deze verzendwijze. In het geval van verzending met Dynalogic worden zendingen twee tot drie keer per week opgehaald om de volgende dag bezorgd te worden.
Ook kunt u ervoor kiezen het product af te halen op onze locatie in Veghel. Wanneer u kiest voor de optie afhalen op locatie, kunt u er ook voor kiezen te betalen bij het moment van afhalen.
U kunt bij ons op locatie betalen middels een digitaal betaalverzoek of contant. Na betaling ontvangt u van ons een factuur via email of op papier mocht dit de voorkeur hebben.
Heeft u vragen over ons verzend- en/of leveringsbeleid, stuurt u ons dan gerust een bericht, bekijk voor meer informatie onze contact pagina.
In het geval u een artikel wilt retourneren, verwijzen wij u graag naar pagina Retourneren.